Monday, January 6, 2020

TACONIC BIOSCIENCES MENGUMUMKAN LOKASI SAN DIEGO BAHARU


Pengeluaran Haiwan Komersial Setempat dan Perkhidmatan Pengurusan Koloni Tersedia kepada Pelanggan Pesisir Barat

RENSSELAER, N.Y., 3 Jan (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Taconic Biosciences, peneraju utama dalam menyediakan penyelesaian model haiwan penemuan ubat, mengumumkan ketersediaan bagi kedua-dua pengeluaran model haiwan dan perkhidmatan pengurusan koloni melalui lokasi baharu di San Diego.

Taconic kini boleh menyediakan penyelesaian penyelidikan penemuan ubat kritikal secara setempat kepada pelanggan pesisir barat.  Ruang baharu, yang terletak di Center for Novel Therapeutics, memenuhi semua kualiti global dan standard kesihatan haiwan standard Taconic.

Apabila menyediakan penyelesaian model haiwan, kedekatan kepada pelanggan boleh merupakan faktor yang penting.  Lokasi San Diego Taconic menyediakan beberapa manfaat kepada pelanggan, termasuklah mengembangkan ketersediaan dan meningkatkan tarikh penghantaran mingguan untuk model komersial khusus, kefleksibelan tambahan dalam tempoh masa pesanan, meningkatkan prestasi untuk model yang sensitif terhadap masa transit yang panjang dan keupayaan untuk sedia bekerjasama dengan penyelidik setempat pada program pengurusan koloni.  Portfolio bagi model yang tersedia dari lokasi San Diego akan berkembang mengikut masa, dengan beberapa haiwan paling popular Taconic tersedia serta-merta: B6RAGN12, dan NASH.

“Kelebihan utama Taconic ialah keakraban hubungan yang kita bina dengan pelanggan dalam menyediakan penyelesaian model haiwan terbaik,” kongsi Nancy J. Sandy, ketua pegawai eksekutif Taconic.  “Berada dekat dengan industri bioteknologi California yang berkembang maju merupakan peluang yang hebat untuk meningkatkan hubungan kita dan membawa nilai yang lebih banyak kepada para penyelidik.”

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk dan perkhidmatan Taconic, sila hubungi Taconic Biosciences di 1-888-TACONIC (888-822-6642) di AS, +45 70 23 04 05 di Eropah, atau e-mel info@taconic.com.

Perihal Taconic Biosciences, Inc.
Taconic Biosciences ialah peneraju global berlesen penuh dalam model dan perkhidmatan mencit yang tereka bentuk secara genetik. Ditubuhkan pada tahun 1952, Taconic menyediakan penyelesaian haiwan terbaik agar pelanggan boleh memperoleh, menjana secara tersuai, membiak, prasediakan, menguji dan mengagihkan model kajian yang bernilai di seluruh dunia. Pakar dalam model mencit dan tikus yang tereka bentuk secara genetik, mikrobiom, model tikus yang imun terhadap onkologi, dan reka bentuk model bersepadu dan perkhidmatan pembiakan, Taconic mengendalikan tiga makmal perkhidmatan dan enam kemudahan pembiakan di A.S. dan Eropah, mengekalkan hubungan pengedar di Asia dan mempunyai keupayaan penghantaran global untuk menyediakan model haiwan hampir di mana-mana di dunia.


Orang Hubungan Media:
Kelly Owen Grover
Pengarah Komunikasi Pemasaran
(518) 697-3824
kelly.grover@taconic.com

SUMBER: Taconic Biosciences

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment