Wednesday, January 29, 2020

SATU PILIHAN YANG LEBIH BAIK KEPADA PERBANKAN - CLUBSWAN.COM

LONDON, 29 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- ClubSwan.com, sebuah pemimpin di dalam penyelesaian kewangan yang didorong oleh keahlian, terus memperluaskan keupayaan perbankan pilihan mereka yang yang berinovatif kepada pasaran-pasaran global utama. Ketika institusi-institusi kewangan tradisional terus bergelut untuk menyediakan cara-cara yang berinovatif dan bermakna untuk membawa nilai kepada pelanggan individu dan korporat dan ketika aset digital/ mata wang kripto mengalami pertumbuhan global, ClubSwan.com terus berkembang untuk memenuhi kecekapan itu dan permintaan yang diperlukan oleh aset-aset baharu ini dan pelanggan kami dan di mana bank-bank tradisional jelas tidak mempunyai jawapan.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200127005046/en/

Sebaliknya, akaun-akaun bank yang ditutup, urus niaga yang ditolak, kelewatan yang melumpuhkan dengan pelanggan-pelanggan yang menerima dana mereka (jika ada) kesemuanya adalah sesuatu yang biasa dengan bank-bank tradisional. Untuk memburukkan lagi dilema ini, ketersediaan penyelesaian yang boleh dipercayai di mana pelanggan dapat mempunyai ketenangan fikiran bagi kedua-dua aset kripto dan mata wang tradisional tidak wujud...sehingga sekarang. Satu pilihan yang lebih baik untuk perbankan kini tersedia di seluruh dunia — ia telah diuji, terbukti, dan dibina bagi mereka yang menuntut penyelesaian perbankan pilihan yang lebih maju, intuitif dan berinovatif untuk sama ada mata wang global mahupun aset kripto.

ClubSwan.com  adalah penyelesaian perbankan pilihan yang berinovatif yang tersedia di seluruh dunia, yang merapatkan dunia Mata Wang Tradisional dan dunia Kripto. Dengan hampir $1 bilion ($1,000,000,000.00) di dalam kripto untuk pembubaran fiat, ClubSwan telah menyediakan tanjakan dan laluan luar untuk memberi perkhidmatan kepada fiat dan kripto. Keahlian global ini membolehkan pengguna untuk berurus niaga secara lancar tanpa perlu untuk membeli apa-apa jenis token bagi memudahkan pembelanjaan dan penggunaan. ClubSwan secara semula jadi merapatkan kecairan fiat dengan dunia kripto — sebelum ini, ini telah menjadi satu masalah yang berpanjangan bagi pengguna kripto. Dengan perkhidmatan gaya hidup yang unik termasuk perjalanan borong, perkhidmatan perbankan pilihan yang mantap, keupayaan untuk menukar dengan lancar Kripto kepada Fiat, dan pelbagai faedah yang dibawa ke dalam satu platform, keahlian ClubSwan mengubah secara drastik industri fintech dan perbankan pada satu skala global.
  • Ahli-ahli menerima sebuah kad debit yang diterima di seluruh dunia... ATM, di kedai, dan penerimaan dalam talian. Dihantar melalui DHL dalam tempoh beberapa hari selepas pendaftaran keahlian
  • Mudah untuk diisi, diurus atau memindahkan pelbagai mata wang dengan kadar serta-merta atau hampir serta-merta
  • Mengambil kesempatan daripada perjalanan diskaun melalui pasukan bahagian kerja rencam 24/7 — dengan diskaun besar dari harga tapak perjalanan utama.
  • Memulakan berurusniaga sebaik sahaja selepas pengaktifan keahlian selesai.

ClubSwan.com  juga telah merevolusikan pengalaman prosedur dengan mendigitalkan proses KYC itu. Dengan pematuhan dan pengalaman pengguna yang mantap di pusat bagi program keahlian ini, dalam hanya masa 5 minit seorang pelanggan baharu boleh mendaftar dan pelanggan serta-merta menerima 3 akaun dompet pelbagai mata wang (GBP, EUR, USD) dan keupayaan untuk mempunyai sehingga 7 dompet kripto (BTCH, BCH, ETH, LTC, dan banyak lagi). Pelanggan boleh menghantar dana secara global melalui pemindahan kawat atau dari dompet kripto itu.

Program keahlian ClubSwan itu kini menawarkan komisen 40% untuk semua rujukan. Sekarang adalah masanya untuk mengalami satu pilihan yang benar-benar lebih baik untuk perbankan dan meningkatkan kehidupan.

Untuk membuat pertanyaan atau mendaftar: https://clubswan.com/?rc=JVGOEJ23

Sekatan dikenakan, lihat terma dan syarat. Kelajuan internet ditentukan oleh pembekal internet anda.

Maklumat mengenai ClubSwan:

ClubSwan adalah sebuah organisasi yang berasaskan teknologi yang menggabungkan keahlian gaya hidup mereka dengan sebuah platform perkhidmatan kewangan terlaras United Kingdom. ClubSwan telah bekerjasama dengan Nvayo Limited, sebuah institusi perkhidmatan kewangan yang dikendalikan oleh Financial Conduct Authority (FCA) yang berpangkalan di United Kingdom, yang diberi kuasa untuk memegang pelbagai baki mata wang, membuat pembayaran dan mengeluarkan kad pembayaran. Nvayo tidak menyediakan sebarang perkhidmatan kripto. Perkhidmatan mata wang kripto pada masa ini tidak dikawal oleh FCA atau mana-mana pengawal atur lain di United Kingdom. Anda memahami bahawa harga atau nilai bagi aset kripto dapat meningkat atau turun dengan cepat pada bila-bila masa. Risiko kerugian dalam membeli, menjual, memegang, atau melabur di dalam aset kripto boleh menjadi besar dan anda boleh kehilangan wang anda. Aset kripto yang diterima berkaitan dengan urus niaga mata wang kripto tidak akan dilindungi (di bawah Peraturan Wang Elektronik United Kingdom 2011) atau dilindungi oleh Skim Pampasan Perkhidmatan Kewangan. Kami tidak membuat apa-apa pernyataan berhubung kebijaksanaan untuk berurus niaga di dalam mata wang kripto. Kami tidak dapat menjamin ketepatan masa, ketepatan, atau kesempurnaan sebarang data atau maklumat yang digunakan berkaitan dengan sebarang pendedahan bagi pemegangan anda terhadap aset kripto. ClubSwan menawarkan perkhidmatan dan sokongan tambahan melalui sokongan pelanggan dan platform teknologi mereka yang menggabungkan aset digital/ urus niaga mata wang dan pembubaran.

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200127005046/en/

Hubungi

Glenniss Richards
press@clubswan.com

Sumber : ClubSwan

No comments:

Post a Comment