Wednesday, November 4, 2015

UNIONPAY INTERNATIONAL TAJA EKSKLUSIF ANUGERAH MUZIK MNET ASIA 2015-PEMEGANG KAD BOLEH MEMBELI TIKET LEBIH AWAL MELALUI "PEMBAYARAN DALAM TALIAN UNIONPAY"

SHANGHAI, China, 3 Nov, 2015 /Xinhua-AsiaNet/--

MAMA 2015 akan diadakan di Hong Kong pada 2 Disember. Dari 30 Oktober, UnionPay International, penaja eksklusif MAMA, akan menawarkan pelbagai keistimewaan eksklusif, termasuk pembelian tiket lebih awal, kepada pemegang kad (dengan nombor kad bermula dengan 62). Logo "UnionPay" juga akan muncul di dalam dan luar stadium hari itu.

Dihoskan oleh syarikat CJ E&M dari Korea Selatan, MAMA adalah salah satu anugerah muzik yang paling penting di Asia. Ini adalah kali kedua UnionPay International menaja MAMA secara eksklusif, menunjukkan bahawa UnionPay, sebagai jenama pembayaran antarabangsa yang berkembang pesat, telah diiktiraf oleh peningkatan jumlah orang luar negara kerana imej mesra yang dinamik dan yakin. Tahun lepas, BIGBANG dan EXO telah masing-masing dianugerahkan "Lagu Terbaik Tahunan UnionPay" dan "Penyanyi Terbaik Tahunan UnionPay". Pada tahun ini, barisan bintang yang akan menghadiri acara itu akan menjadi lebih hebat.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=8452

No comments:

Post a Comment