Wednesday, September 4, 2019

GUNGHO ONLINE ENTERTAINMENT: PEK KAD SERBA BAHARU "DAY OF NIGHTMARES" DI TEPPEN KINI TERSEDIA

GungHo Online Entertainment telah melancarkan pek kad serba baharu “DAY OF NIGHTMARES” dalam pertarungan kad muktamad TEPPEN untuk peranti pintar. Ia kini dijual di Asia. Pek kad baharu itu yang menggariskan mimpi buruk dan konspirasi yang dihadapi oleh Raccoon City, menampilkan wira baharu Jill Valentine dari Resident Evil, kini ditambah. Kebolehan baharu “Menjelajah” dan “Limpahan” akan mengembangkan strategi dan keseronokan anda. (Grafik: Business Wire)


TOKYO, 4 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- GungHo Online Entertainment Inc. (TOKYO: 3765) mengumumkan bahawa pek kad serba baharu “DAY OF NIGHTMARES” kini dijual dalam pertarungan kad muktamad TEPPEN untuk peranti pintar.
 
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20190903005989/en/
 
Menjelang penjualan itu, treler intro kad “DAY OF NIGHTMARES” itu kini tersedia di laman web rasmi (https://teppenthegame.com). Bergembiralah dan gunakan dengan baik untuk membuat dek anda.
 
Pek kad baharu itu yang menggariskan mimpi buruk dan konspirasi yang dihadapi oleh Raccoon City, menampilkan wira baharu Jill Valentine dari Resident Evil, kini ditambah. Kebolehan baharu “Menjelajah” dan “Limpahan” akan mengembangkan strategi dan keseronokan anda.
 
Butiran Kemas kini TEPPEN: https://teppenthegame.com/en/update/2019/v110/
 
KAD PV “DAY OF NIGHTMARES” https://www.youtube.com/watch?v=VujKJ1JWw0I
 
MAKLUMAT MENGENAI TEPPEN
 
TEPPEN” adalah pertempuran kad muktamad yang dicipta melalui satu kerjasama pasukan tag yang kuat di antara GungHo dan Capcom — sebuah kerjasama yang telah memuncak di dalam satu permainan yang menampilkan satu set teknik lengkap dan pelbagai watak Capcom yang popular. Permainan pertempuran ini mempunyai sebuah cerita asal yang terbongkar dengan ilustrasi yang baharu dan hebat bagi setiap pahlawan TEPPEN, dan merupakan satu pergabungan bagi permainan tepat masa yang membuat anda merasakan seolah-olah anda sedang beraksi dan dalam strategi tindakan dan bermain dalam satu pertempuran minda yang pantas. Ciri-ciri ini bersama-sama dengan pertempuran TEPPEN yang intuitif, mudah untuk dikawal menghasilkan di dalam satu pengalaman yang benar-benar baharu untuk pemain.
 
©GungHo Online Entertainment, Inc. Hak Cipta Terpelihara. ©CAPCOM CO., LTD. HAK CIPTA TERPELIHARA.
©CAPCOM U.S.A., INC. SEMUA HAK CIPTA TERPELIHARA.
 
Laman Web Rasmi TEPPEN: https://teppenthegame.com/ 
Twitter TEPPEN: https://twitter.com/PlayTEPPEN
 
Google Play Store 
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.gungho.teppen
 
App Store 
• Malaysia 
https://apps.apple.com/my/app/id1460764653

• Singapura 
https://apps.apple.com/sg/app/id1460764653

• Thailand 
https://apps.apple.com/th/app/id1460764653

• Filipina 
https://apps.apple.com/ph/app/id1460764653

• Australia 
https://apps.apple.com/au/app/id1460764653
 
Lihat versi sumber di businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190903005989/en/
 
Hubungi

GUNGHO ONLINE ENTERTAINMENT, INC. 
Bahagian Jualan & Pemasaran 
Mayumi Mori 
+81-3-6895-1672 
e-mel:mmori@gungho.jp
 
Sumber: GungHo Online Entertainment Inc.
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment