Thursday, September 26, 2019

AMAZON PRIME VIDEO LANCAR CIRI-CIRI BAHARU UNTUK THURSDAY NIGHT FOOTBALL YANG MEMBOLEHKAN PEMINAT NFL DI SELURUH DUNIA UNTUK MENYESUAIKAN PENGALAMAN PENSTRIMAN MEREKA

X-Ray membolehkan penonton untuk mengawal cara bagaimana mereka menikmati permainan itu dan menyampaikan Next Gen Stats yang dikuasakan oleh AWS kepada peminat dalam satu cara yang baharu

Kay Adams dan Chris Long menjadi hos bagi NFL Next, satu persembahan langsung baharu yang diterbitkan oleh NFL Films dan memaparkan pandangan pakar secara eksklusif pada Prime Video

Twitch menggandakan penyiaran penstrim bersama pada perkhidmatan video sosial interaktif mereka

Hannah Storm dan Andrea Kremer kembali untuk menerajui ulasan selari dan analisis bagi TNF


SEATTLE, 26 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- (NASDAQ: AMZN) — Untuk tahun ketiga berturut-turut, Amazon Prime Video membawa kepada peminat NFL di seluruh dunia dengan Thursday Night Football Disampaikan oleh Bud Light Platinum dan melancarkan inovasi baharu yang membolehkan ahli-ahli Prime untuk menikmati permainan yang mereka gemari seperti yang belum pernah diadakan sebelum ini, dengan satu barisan baharu bagi pandangan dan analisis pakar, akses kepada data langsung yang mantap dan suatu pengalaman yang dipermudahkan.

“Kami merevolusikan cara peminat bola sepak Amerika membuat penstriman Thursday Night Football dan membolehkan ahli-ahli Prime untuk mengkhususkan cara bagaimana mereka menonton dan mendengar permainan itu,” kata Marie Donoghue, Naib Presiden bagi Prime Video Sports. “Ada sesuatu bagi setiap peminat bola sepak Amerika — daripada analisis permainan yang lebih mendalam di hujung jari mereka, kepada ulasan yang berbeza, kepada keupayaan untuk dengan mudah menemui dan menonton pada mana-mana peranti, di mana sahaja di dunia. Kami berpendapat bahawa penggemar sukan lama dan mereka yang baharu kepada permainan itu akan suka menonton dan terlibat dengan TNF pada Prime Video dan Twitch.”

Jadual Thursday Night Football  di Amazon Prime Video dan Twitch bermula pada Khamis, 26 September pada 8:20 Malam Waktu Timur dengan Green Bay Packers menjadi tuan rumah kepada Philadelphia Eagles.

X-Ray Meletakkan Peminat dalam Kawalan

X-Ray untuk TNF mewujudkan peluang bagi peminat untuk menonton dan memahami permainan itu tanpa sekali pun mengalihkan pandangannya dari skrin itu atau terlepas pandang permainan itu. Musim ini, X-Ray membawa beberapa Next Gen Stats yang sama yang sebelum ini hanya diperolehi kepada jurulatih dan juruhebah kepada semua peminat TNF di atas permintaan, pada setiap perlawanan dan di hujung jari mereka, menyebabkan dalam satu penghargaan yang lebih mendalam untuk aksi di padang. Peminat dapat menyelami pandangan mendalam seperti masa purata seorang quarterback untuk membaling, purata jarak ela bagi seorang running back selepas bersentuhan dan purata jarak ela bagi pemisah bagi seorang wide receiver, yang dibolehkan melalui penjejakan pemain tepat masa Next Gen Stats.

X-Ray boleh didapati bagi peminat bola sepak Amerika yang membuat penstriman TNF pada Android, iOS, dan Fire TV. Prime Video juga membolehkan analisis di mana sahaja dengan satu pengalaman mudah alih yang mudah digunakan yang membolehkan pelanggan untuk melihat dan menutup statistik tepat masa dengan hanya membalikkan telefon mereka. Untuk mengakses X-Ray, peminat hanya perlu membalikkan telefon mereka, ketik butang “Stats by X-Ray” pada telefon atau tablet mereka atau klik ‘atas’ pada kawalan jauh Fire TV semasa permainan itu.

Satu Aksi NFL Yang Berbeza

NFL Next, satu persembahan langsung 30 minit yang baharu yang tersedia secara eksklusif pada Prime Video pada pukul 7 malam Waktu Timur pada setiap hari Khamis dan diterbitkan oleh NFL Films, akan menyediakan kepada penonton dengan pandangan baharu dan ulasan pintar daripada Juara Super Bowl sebanyak dua kali, Chris Long, Kay Adams dari NFL Network dan pakar Next Gen Stats James Koh. NFL Next akan menjadi hos kepada tetamu yang diketengahkan termasuk bekas pemain dan pemain sekarang, manakala wartawan sukan ikonik Hannah Storm dan Andrea Kremer akan kembali untuk memberi komen, di samping membuat ulasan selari dan analisis.

“Kami teruja untuk menjalin kerjasama sekali lagi dengan Amazon Prime Video bagi menerbitkan satu aksi NFL yang berbeza,” kata Ross Ketover, Ketua Eksekutif bagi NFL Films. “Untuk mempunyai bakat seperti Chris Long, satu daripada pemain yang paling bijak untuk beraksi dalam permainan ini, dan digandingkan dengan personaliti dinamik seperti Kay Adams menghasilkan dalam satu persembahan yang kami rasa peminat akan suka.”

“Saya amat teruja kerana dapat menjadi sebahagian daripada NFL Next dan keluarga Amazon,” kata Chris Long. “Adalah penting bagi saya bahawa usaha pertama saya ke dalam penyiaran bola sepak Amerika adalah di dalam sebuah forum yang saya rasa akan memberikan penonton dengan satu pandangan yang unik mengenai permainan itu.”

Pilih Audio anda

Prime Video sekali lagi telah menghasilkan pelbagai pilihan audio untuk membolehkan peminat bola sepak Amerika di seluruh dunia menyesuaikan pengalaman tontonan mereka. Selain siaran FOX lalai dengan Joe Buck dan Troy Aikman, ahli-ahli Prime boleh memilih daripada dua penambahan aliran audio eksklusif Prime Video: Hannah Storm dan Andrea Kremer dan penyiar bahasa Inggeris United Kingdom Derek Rae dan Tommy Smyth.

“Saya tidak sabar untuk satu lagi musim Thursday Night Football!” Kata Hannah Storm. “Ia adalah satu peluang yang mencabar dan menyeronokkan dan kami mempunyai satu kumpulan wanita yang hebat di hadapan mikrofon dan di belakang tabir untuk memberikan kepada ahli-ahli Prime dengan perspektif kami sendiri yang unik mengenai permainan itu.”

“Saya sangat teruja bahawa Hannah dan saya dapat membina di atas kejayaan  musim pertama kami bersama dengan peranan kami yang dikembangkan pada NFL Next serta menawarkan pengalaman tontonan yang paling unik dengan inovasi teknikal Amazon,” kata Andrea Kremer.

Penerbitan FOX Deportes Sepanyol

Di samping itu, ahli-ahli Prime di Amerika Syarikat dan Mexico mempunyai akses kepada FOX Deportes, penyiaran berbahasa Sepanyol yang eksklusif.

Sertai Twitch Party

Untuk tahun ketiga berturut-turut, TNF akan juga tersedia untuk penonton Twitch,  termasuk ulasan yang distrimkan bersama dari penstrim popular pada perkhidmatan video sosial interaktif Twitch, oleh itu bersiap-sedialah untuk mengisi ruang sembang dengan sorakan, meme dan emosi anda yang terbaik. Banyak daripada penstrim kegemaran anda akan mengadakan penstriman bersama bagi perlawanan dan menambahkan ulasan mereka yang unik mereka kepada siaran, termasuk tetamu yang tidak diduga yang akan muncul pada pertengahan musim ini. Peminat boleh memberikan sorakan terhadap pasukan kegemaran mereka dengan emosi yang bertemakan NFL dan menguji sama ada mereka adalah peminat tegar dengan trivia permainan tepat masa pada sepanjang musim. Semak hantaran blog Twitch untuk melihat satu senarai lengkap penstrim bagi setiap minggu. Layari Prime Video untuk melihat jadual lengkap TNF dan menonton siaran rasmi FOX yang tersedia di lebih 200 buah negara dan wilayah di seluruh dunia.

Perlawanan TNF itu yang dijadual ke udara di FOX, NFL Network dan Amazon Prime Video akan bermula pada Khamis, 26 September pada 8:20 malam waktu Timur dengan Green Bay Packers menerima kunjungan Philadelphia Eagles. Perlawanan TNF itu akan tersedia untuk distrimkan di Amazon melalui Prime Video dan Twitch sebagai tambahan kepada NFL, FOX dan ciri-ciri digital FOX Deportes merentasi peranti. Ketersediaan NFL Network dan Amazon adalah tertakluk kepada perubahan.

Maklumat mengenai Prime Video

Prime Video adalah satu perkhidmatan penstriman premium yang menawarkan kepada pelanggan dengan satu koleksi video digital yang besar — kesemuanya dengan mudah untuk mencari apa yang mereka suka tonton di satu tempat.
  • Termasuk dengan Prime: Menonton beribu-ribu filem dan rancangan TV yang popular, termasuk filem asal Amazon yang disanjung umum termasuk pemenang Anugerah Emmy The Marvelous Mrs. Maisel, Jack Ryan oleh Tom Clancy, The Boys, Homecoming, Hanna, Fleabag, Good Omens, Carnival Row, Late Night oleh Mindy Kaling, Guava Island oleh Donald Glover, Manchester by the Sea  dan The Salesman, yang telah memenangi Anugerah Akademi, The Big Sick and Cold War  yang dicalonkan untuk Anugerah Akademi, dan eksklusif, sukan secara langsung termasuk Thursday Night Football dan kandungan berlesen dan diterbitkan sendiri yang tersedia di lebih daripada 200 buah negara dan wilayah di seluruh dunia.
  • Tonton lebih banyak lagi dengan Saluran Prime Video: Ahli-ahli Prime boleh menambahkan lebih 150 saluran di Amerika Syarikat seperti HBO, Cinemax, STARZ, SHOWTIME, CBS All Access, NBA League Pass dan MLB.tv — tiada aplikasi tambahan untuk dimuat turun, dan tidak ada kabel diperlukan. Hanya bayar untuk apa yang anda mahukan, dan ia boleh dibatalkan pada bila-bila masa. Lihat senarai lengkap bagi saluran yang tersedia di amazon.com/channels.
  • Sewa atau Beli: Nikmati ratusan ribu judul, termasuk filem-filem yang baharu dikeluarkan dan keseluruhan musim bagi episod TV semasa, yang tersedia bagi semua pelanggan Amazon untuk menyewa atau membelinya.
  • Akses segera: Tonton di mana-mana dan pada bila-bila masa anda mahu dengan aplikasi Prime Video di TV pintar anda, peranti mudah alih, Fire TV, tablet Fire, Apple TV, Chromecast, konsol permainan, Comcast X1 atau dari web. Untuk senarai lengkap bagi peranti yang serasi, sila layari amazon.com/howtostream.
  • Pengalaman yang dipertingkatkan: Manfaatkan sebaik-baiknya setiap tontonan dengan kandungan yang serasi dengan 4K Ultra HD dan High Dynamic Range (HDR). Lihat di sebalik tabir bagi filem dan rancangan TV kegemaran anda dengan akses X-Ray yang eksklusif, yang dikuasakan oleh IMDb. Simpan untuk kemudian hari dengan memuat turun mudah alih yang dipilih untuk tontonan di luar talian.

Di samping akses kepada filem dan rancangan TV yang disertakan dengan Prime, keahlian Prime termasuk pilihan penghantaran percuma tanpa had yang pantas merentasi semua kategori yang terdapat di Amazon, lebih daripada dua juta lagu dan beribu-ribu senarai main dan stesen dengan Prime Music, penyimpanan foto secara selamat dengan Prime Photos, bahan bacaan tanpa had dengan Prime Reading, akses tanpa had dengan satu katalog audiobook digital dengan Saluran Boleh Dengar untuk Prime, satu pemilihan putaran bagi permainan digital percuma dan barang rampasan dalam permainan dengan Twitch Prime, akses awal untuk memilih Tawaran Kilat, akses eksklusif dan diskaun untuk memilih barangan, dan banyak lagi. Untuk mendaftar dengan Prime atau untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila layari:  amazon.com/prime.

Maklumat mengenai Amazon

Amazon dipandu oleh empat prinsip: obsesi pelanggan dan bukannya tumpuan pesaing, keghairahan untuk daya cipta, komitmen kepada kecemerlangan operasi, dan pemikiran jangka panjang. Ulasan pelanggan, membeli-belah 1-Klik, cadangan peribadi, Prime, Capai Keinginan oleh Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablet Fire, Fire TV, Amazon Echo, dan Alexa adalah beberapa daripada produk dan perkhidmatan yang dipelopori oleh Amazon. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.amazon.com/about dan ikuti @AmazonNews.

Lihat versi sumber di  businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190925005313/en/

Hubungi

Amazon.com, Inc.
Talian Penting Media
Amazon-pr@amazon.com
www.amazon.com/pr

Sumber : Amazon

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment