- 'Love Next Door' dan 'Romance in the House,' yang disokong oleh EGGDROP, berada dalam kedudukan 10 Teratas untuk Siri TV di Netflix
SEOUL, South Korea, 29 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Golden Hind Co., Ltd. (Ketua Pegawai Eksekutif Young-woo Noh), sebuah syarikat makanan & minuman di sebalik jenama sandwic telur premium Korea EGGDROP, telah meraih perhatian yang besar atas sokongannya dalam penghasilan siri drama komedi romantik tvN 'Love Next Door' dan siri drama keluarga JTBC 'Romance in the House'.
Komedi romantik 'Love Next Door' mencapai 5 teratas dalam kedudukan global Netflix untuk siri TV bukan Bahasa Inggeris dalam minggu pertama, menjadikannya 10 TERBAIK di 75 negara, termasuk pasaran utama seperti A.S., U.K. dan Perancis. Sementara itu, 'Romance in the House' mendapat tempat teratas dalam kategori TOP 10 TV (bukan Bahasa Inggeris) global Netflix dua minggu selepas keluaran. Kedua-dua drama telah menyaksikan populariti yang mapan bukan sahaja di peringkat global tetapi juga di seluruh Asia di negara-negara seperti Korea Selatan, Jepun, Filipina, Thailand, Singapura, Vietnam, Malaysia, Indonesia, Taiwan dan Hong Kong, menyumbang dengan ketara kepada peningkatan populariti global K -drama.
Falsafah jenama EGGDROP berasaskan hidangan yang sihat dan memuaskan, yang disampaikan secara berkesan melalui sandwic telur yang lembut dan hangat yang secara semula jadi terpadu dalam adegan harian dalam drama-drama ini. Mesej jenama, "EGG MAKES BETTER," telah disampaikan dengan lancar kepada penonton di seluruh dunia. Wakil EGGDROP, Hundo Lee, menyatakan, "Kami gembira bahawa dua drama yang kami sokong telah mencapai kejayaan besar di pasaran global. Kami berasa sangat berpuas hati melihat nilai-nilai jenama yang dipegang oleh EGGDROP diterima baik oleh pengguna global." Beliau menambah, "Kami komited untuk memenuhi jangkaan pengguna global, dengan rancangan untuk memasuki pasaran Filipina, Jepun, Singapura dan AS tahun ini."
EGGDROP merancang untuk terus menyokong produksi bagi meningkatkan pengiktirafan jenama di pasaran global dan berhasrat untuk berkembang sebagai jenama antarabangsa melalui kerjasama dengan pelbagai kandungan budaya.
Gambaran Keseluruhan EGGDROP
Egg Makes Better, EGGDROP.
EGGDROP ialah jenama sandwic telur premium yang diilhamkan oleh "makanan lengkap" daripada telur, menyediakan hidangan sihat berasaskan telur masak hancur menggunakan telur gred A+ dan bahan-bahan segar.
Gambaran Keseluruhan Golden Hind
Golden Hind ialah sebuah syarikat muda dan inovatif yang menyokong "Usahasama Makanan" sebagai korporat francais restoran yang ditubuhkan pada tahun 2017 di Seoul, Republik Korea. Pada masa ini, EGGDROP ialah perniagaan terkemuka dan sedang memelihara pelbagai jenama lain.
(Pautan ke video)
EGGDROP Franchise Process pada EGGDROP.co.kr (Laman Web Rasmi)
Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/54142150/en
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
Komedi romantik 'Love Next Door' mencapai 5 teratas dalam kedudukan global Netflix untuk siri TV bukan Bahasa Inggeris dalam minggu pertama, menjadikannya 10 TERBAIK di 75 negara, termasuk pasaran utama seperti A.S., U.K. dan Perancis. Sementara itu, 'Romance in the House' mendapat tempat teratas dalam kategori TOP 10 TV (bukan Bahasa Inggeris) global Netflix dua minggu selepas keluaran. Kedua-dua drama telah menyaksikan populariti yang mapan bukan sahaja di peringkat global tetapi juga di seluruh Asia di negara-negara seperti Korea Selatan, Jepun, Filipina, Thailand, Singapura, Vietnam, Malaysia, Indonesia, Taiwan dan Hong Kong, menyumbang dengan ketara kepada peningkatan populariti global K -drama.
Falsafah jenama EGGDROP berasaskan hidangan yang sihat dan memuaskan, yang disampaikan secara berkesan melalui sandwic telur yang lembut dan hangat yang secara semula jadi terpadu dalam adegan harian dalam drama-drama ini. Mesej jenama, "EGG MAKES BETTER," telah disampaikan dengan lancar kepada penonton di seluruh dunia. Wakil EGGDROP, Hundo Lee, menyatakan, "Kami gembira bahawa dua drama yang kami sokong telah mencapai kejayaan besar di pasaran global. Kami berasa sangat berpuas hati melihat nilai-nilai jenama yang dipegang oleh EGGDROP diterima baik oleh pengguna global." Beliau menambah, "Kami komited untuk memenuhi jangkaan pengguna global, dengan rancangan untuk memasuki pasaran Filipina, Jepun, Singapura dan AS tahun ini."
EGGDROP merancang untuk terus menyokong produksi bagi meningkatkan pengiktirafan jenama di pasaran global dan berhasrat untuk berkembang sebagai jenama antarabangsa melalui kerjasama dengan pelbagai kandungan budaya.
Gambaran Keseluruhan EGGDROP
Egg Makes Better, EGGDROP.
EGGDROP ialah jenama sandwic telur premium yang diilhamkan oleh "makanan lengkap" daripada telur, menyediakan hidangan sihat berasaskan telur masak hancur menggunakan telur gred A+ dan bahan-bahan segar.
Gambaran Keseluruhan Golden Hind
Golden Hind ialah sebuah syarikat muda dan inovatif yang menyokong "Usahasama Makanan" sebagai korporat francais restoran yang ditubuhkan pada tahun 2017 di Seoul, Republik Korea. Pada masa ini, EGGDROP ialah perniagaan terkemuka dan sedang memelihara pelbagai jenama lain.
(Pautan ke video)
EGGDROP Franchise Process pada EGGDROP.co.kr (Laman Web Rasmi)
Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/54142150/en
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18651
No comments:
Post a Comment