Saturday, September 7, 2024

SHOHEI OHTANI MENJADI DUTA JENAMA BEATS BAHARU




CULVER CITY, Calif., 6 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
Beats by Dr. Dre (Beats) mengumumkan hari ini bahawa ia telah melantik bintang Liga Utama Besbol dan Dodger Los Angeles, Shohei Ohtani sebagai duta jenama rasmi. Dengan janji temu, Ohtani ditetapkan untuk muncul dalam kempen pemasaran Beats yang menonjolkan barisan produk dinamik jenama ini.

“Sebagai duta Beats, saya benar-benar berasa bangga untuk bekerja dengan atlet yang luar biasa seperti Lebron James dan Lionel Messi,” kata Shohei Ohtani. “Saya rasa teruja dengan peluang baharu yang akan diperoleh daripada perkongsian ini.”

Mengenai Beats

Beats by Dr. Dre (Beats) ialah jenama audio terkemuka yang diasaskan pada tahun 2006 oleh Dr. Dre dan Jimmy Iovine. Melalui keluarga fon kepala, fon telinga dan pembesar suara pengguna premiumnya, Beats telah memperkenalkan kemungkinan hiburan bunyi premium kepada generasi baharu sepenuhnya. Jenama ini terus berjaya membantu membawa tenaga, emosi dan keterujaan main balik dalam studio rakaman kembali kepada pengalaman mendengar untuk pencinta muzik di seluruh dunia. Beats telah diperoleh oleh Apple Inc. pada bulan Julai 2014.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/54117087/en
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18464

No comments:

Post a Comment